Forum Rasmi MyGH2U Network System

MyGH2U adalah merupakan perniagaan Multi Level yang menawarkan Bonus Harian dan Insentif selama 36 bulan daripada keuntungan projek syarikat.
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 lamanya tggu buy back plcy

Go down 
AuthorMessage
peja4033



Posts : 7
Join date : 2008-01-15

PostSubject: lamanya tggu buy back plcy   22nd April 2008, 8:53 am

Pemberian Insentif / Saguhati bermula April 2008 akan diberikan diantara 15hb - 25hb pada setiap bulan melalui Maybank2E. Pihak bank akan membuat pemotongan sebanyak RM2 untuk setiap transaksi yang dilakukan.

ayat d ats aku amik dlm web gh2u yg bru d update.
aku cuma nk bg respon....
kita semua tau bln lps dpt 1point=5inggit.bln ni xtau lg brapa hingit plok.tp yg aku na tya bro lan/admin, pmotongan 2hinggit tu dr insentif kami or gh2u yg tggung semua.kalu potong dr insentif kami,rsnya kurang adillah......aku bkn berkira sgt psl 2hinggit tp cba pkr sjenak apa salah gh2u yg tggung 2 semua sb kami masuk gh2u mmg sb utama 'insentif'.cth bulan ni dapat 50hggit,gh2u trnsfer 52hggit Very Happy biar terubat skit rindu nk dpt intensif lbih skitttt.

ada sape yg dh masuk insentif bulan niiiiii?
brape 1 point? Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Ofill3

avatar

Posts : 57
Join date : 2008-01-17
Location : serdang kg baru tikam batu... hehe

PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   28th April 2008, 12:04 am

peja4033 wrote:
Pemberian Insentif / Saguhati bermula April 2008 akan diberikan diantara 15hb - 25hb pada setiap bulan melalui Maybank2E. Pihak bank akan membuat pemotongan sebanyak RM2 untuk setiap transaksi yang dilakukan.

ayat d ats aku amik dlm web gh2u yg bru d update.
aku cuma nk bg respon....
kita semua tau bln lps dpt 1point=5inggit.bln ni xtau lg brapa hingit plok.tp yg aku na tya bro lan/admin, pmotongan 2hinggit tu dr insentif kami or gh2u yg tggung semua.kalu potong dr insentif kami,rsnya kurang adillah......aku bkn berkira sgt psl 2hinggit tp cba pkr sjenak apa salah gh2u yg tggung 2 semua sb kami masuk gh2u mmg sb utama 'insentif'.cth bulan ni dapat 50hggit,gh2u trnsfer 52hggit Very Happy biar terubat skit rindu nk dpt intensif lbih skitttt.

ada sape yg dh masuk insentif bulan niiiiii?
brape 1 point? Very Happy

kena berkira sis... dua ringgit tu kalau ada 5000 Orang... ada 10 ribu masuk tembOlOk depa...
Back to top Go down
View user profile
puteri_206

avatar

Posts : 192
Join date : 2008-02-05
Location : shah alam......petaling jaya......

PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   8th June 2008, 8:00 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
Ofill3

avatar

Posts : 57
Join date : 2008-01-17
Location : serdang kg baru tikam batu... hehe

PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   1st July 2008, 12:53 am

mana kOrang mana nyOrOk... aku punya satu sen pun tak masuk ni... cilaka la kOrang ni
Back to top Go down
View user profile
puteri_206

avatar

Posts : 192
Join date : 2008-02-05
Location : shah alam......petaling jaya......

PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   1st July 2008, 3:17 am

sabo ofill..........sabo byk2
Back to top Go down
View user profile
Ofill3

avatar

Posts : 57
Join date : 2008-01-17
Location : serdang kg baru tikam batu... hehe

PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   1st July 2008, 7:35 pm

puteri_206 wrote:
sabo ofill..........sabo byk2

cemana nak sabOr pu3... si zakir pun senyap je ni... dulu janji kemain manis... pu3 bila ekk nak lanje Ofill hehe... nak g shah alam ni.. hehe
Back to top Go down
View user profile
puteri_206

avatar

Posts : 192
Join date : 2008-02-05
Location : shah alam......petaling jaya......

PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   12th August 2008, 8:31 pm

Very Happy Very Happy boleh2.....bila2 jer....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: lamanya tggu buy back plcy   

Back to top Go down
 
lamanya tggu buy back plcy
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Big boost as US GSP is back on track
» CSE is looking for vendors to set up a 'Broker Back Office' system
» Don't Worry America, Israel's Got Your Back
» Oil prices go back up in the summer of 2015
» Ranil's Brain On Back Side?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Rasmi MyGH2U Network System :: Your first category :: Your first forum-
Jump to: